ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

 

Είναι πλέον γνωστό ότι η κατάλληλη διατροφή συμβάλλει σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα στην απώλεια βάρους όταν κάποιος γυμνάζεται. Ποιες τροφές όμως είναι οι καλύτερες για μέγιστα αποτελέσματα; Κύρια πηγή ενέργειας για τον οργανισμόαποτελούν οι υδατάνθρακες, επομένως για να έχουμε αποθέματα ενέργειας την ώρα της γυμναστικής ας προτιμήσουμε ένα τοστ ολικής με γαλοπούλα, τυρί ή γάλα με δημητριακά τουλάχιστον μιάμιση ώρα πριν. Συνδυάζουμε το τοστ και τα δημητριακά με τροφές που περιέχουν επαρκή ποσά πρωτεΐνης η οποία αποτελεί δομικό συστατικό των μυών.

Μετά τη γυμναστική προκειμένου να αναπληρώσουμε το χαμένο γλυκογόνο του οργανισμού μπορούμε στο πρώτο μισάωρο να πιούμε ένα σοκολατούχο γάλα με λίγα λιπαρά και έπειτα να επιλέξουμε ένα γεύμα που να συνδυάζει και πάλι υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, όπως κοτόπουλο με ρύζι ή τόνο/σολωμό με βραστές πατάτες μαζί με λαχανικά.

Σημαντικόείναι τέλος να θυμόμαστε να καταναλώνουμε καθημερινά 1,5-2 lt νερό για αναπλήρωση υγρών και αποφυγή αφυδάτωσης του οργανισμού.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *