ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ;

Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να πετύχουμε τον έλεγχο του βάρους μας. Σκοπός δεν είναι να στερηθούμε αυτά που μας αρέσουν, αλλά να ελέγξουμε την ποσότητα που καταναλώνουμε. Μία επιλογή είναι να συνδυάσουμε το αγαπημένο μας γλυκό με μια πιο υγιεινή επιλογή, όπως σοκολάτα με φρούτα ή ξηρούς καρπούς με μπισκότα. Με αυτόν τον τρόπο θα ικανοποιηθούμε τρώγοντας αυτό που μας αρέσει, αλλά και θα προσλάβουμε τα ωφέλιμα συστατικά των φρούτων και των ξηρών καρπών.

Μπορούμε ακόμη να φροντίσουμε μένουμε χορτάτοι χωρίς να αφήνουμε να περάσουν πολλές ώρες χωρίς να φάμε κάτι έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός και να πραγματοποιούνται καύσεις. Ιδανική χρονική διάρκεια μεταξύ των γευμάτων είναι 2-3 ώρες.

Τέλος, ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και άσκησης  αποτελεί την καλύτερη μακροχρόνια εγγύηση για επίτευξη σωματικής και ψυχικής υγείας. Ιδανικά, με μισή ώρα άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα και με επαρκή ενυδάτωση (1,5-2lt νερού την ημέρα) μπορούμε να πετύχουμε σταθερή απώλεια 0,5-1 κιλού την εβδομάδα. Όλα τα παραπάνω αρκούν για την επίτευξη και διατήρηση φυσιολογικού βάρους σε συνδυασμό με μία εξατομικευμένη διατροφή που ταιριάζει στις ανάγκες κάθε οργανισμού.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *